دانلود Serious Sam HD – بازی سام ماجراجو

تبلیغات
دانلود Serious Sam HD – بازی سام ماجراجو

Serious Sam HD ورژن بازسازی شده از بازی سام ماجراجو در سبک اکشن و شوتر اول شخص (FPS) برای کامپیوتر است که در 2009 توسط Devolver Digital ساخته شده است. این نسخه ای که به دست سازندگان با کیفیت بالا و HD دوباره وارد دنیای بازی های شده است، ابتدا در سال 2001 عرضه شد و توانست نمرات بسیار خوبی از جمله متای 87% را در Metacritic به ثبت برساند.

دانلود Serious Sam HD - بازی سام ماجراجو

بر اساس همین محبوبیت بازی Serious Sam HD تصمیم بر بازسازی آن گرفته شد تا باری دیگر با گرافیکی مناسب به نبرد با دشمنان افسانه ای بپردازید. طبق معمول، داستان از جایی شروع می شود که موجودات خیالی از سیارات دیگر به زمین آمده اند تا همه چیز را به غارت ببرند و نسل بشریت را نابود سازند. به عنوان شخصیت قهرمان یعنی سام ماجراجو، وظیفه دارید تا با همگی این بیگانگان بجنگید و در نهایت نسل انسان ها را به برتری برسانید.

 

بخشی از سرزمین مصر، مکان درگیری ها بوده و بیگانه های پرتعدادی در آن سکونت گزیده اند و خود را برای یک نبرد تمام عیار آماده می سازند. با هزینه نسبتا کمی که در ابتدای Serious Sam HD در اختیار دارید، اسلحه ای خریداری کنید تا توانایی مبارزه با آنان را داشته باشید. پس از این که توانستید تعدادی از این مزاحمان را به قتل برسانید و راه را برای ورود به سطوح بالاتر هموار سازید، امکان خریداری سلاح های جدید فراهم خواهد شد. از تمامی مهارت هایتان در تیراندازی و دفاع شخصی استفاده کتید تا به سمت جلو پیش بروید و ضربه ای از سوی نیرو های دشمن دریافت نکنید. در غیر این صورت، مرحله مورد نظرتان را باید تکرار نمایید و موفقیت به همین سادگی حاصل نخواهد شد. کیفیت تصویر بازی Serious Sam HD در سطح بالایی قرار داشته و به صورت High Definition درآمده تا علاوه بر گیم پلی عالی، گرافیک مناسبی هم داشته باشد.

حجم فایل : 312.25 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده




:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلودگیم رایگان+ دانللود بازی+ دانلد بازی تفنگی+ دا نلود بازی توفنگی اکشن+ تمامی بازی های شبیه ساز کامپیوتر ساخت و ساز با ماشین آلات+ بازی های کامپیوتری اکشن مناسب 18+ بازی های اکشن که رایگان+ بازی های اکشن 2014+ بازی رایانه ای سام+ بازی رایانه ای تفنگ+ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Paradise
تاریخ : سه شنبه 9 / 9 / 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: